17 września 2017

35. Rok Bloga


♥ Hej ♥ 


Dzisiaj, dokładnie dzisiaj minął rok. Dziś rok bloga.
To tutaj rozwijałam swoją pasję.
 Poznałam wiele wspaniałych ludzi o tym samym lalkowym zainteresowaniu.
Chciałabym wszystkim wam podziękować, za to że mnie wspieraliście,
 to dzięki wam się nie poddałam i nadal jestem tu na blogu. 
Wszystkim komentującym, obserwatorom jak i tym 
cichym podglądaczom... Dziękuje!
♥ ♥ ♥
W ciągu tego roku napisałam 34 posty.
Zdobyłam 16 obserwatorów,
a blog został odwiedzony 6557 razy.
 ♥ ♥ ♥
Mój blog odwiedzili ludzie z różnych zakątków świata, 
co było dla mnie wielkim zaskoczeniem. 
Gdy zakładałam bloga nie spodziewałam się tego. 
Z całego serca dziękuje tym wszystkim krajom!
♥ ♥ ♥ 
Mam nadzieję że będę pisać na tym blogu jeszcze przez wiele lat. 
Jeszcze raz Dziękuje!



♥ Do Napisania! ♥

5 komentarzy:

  1. Gratuluję z całego serca! Ja z lalkowym blogiem dziś dopiero zaczęłam, ale nie jest to mój pierwszy blog w ogóle, więc wiem, jakim wyczynem jest prowadzić go tak długo, jak Tobie się to udało i napisać przy tym tyle postów. Dlatego też moje najszczersze gratulacje, życzę Ci takiej wytrwałości na kolejne lata! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aww! Dziękuje!♥ Widziałam i byłam na twoim blogu ^^ Prowadzenie bloga to dla mnie czysta przyjemność ;D no postów jest nawet sporo. Szybko zleciał ten rok. Dzięki! ;* ~Pozdrawiam! ♥♥♥

      Usuń
  2. Pisz, pisz :) Ja jestem 17-ta :D Postaram się często zaglądać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Ci, kochana! Ja wciąż będę Twoim obserwatorem, bo Twój blog jest naprawdę świetny.
    ~Pozdrawiam! ♥

    OdpowiedzUsuń