14 stycznia 2017

22. Bo my kochamy żelki




♥ Hejo ♥


Kto lubi żelki? ♥ Ja je kocham... ♥ Ale pomijając trochę temat żelków... Dziękuje wam wszystkim! Dzięki wam mam 7 obserwatorów. ♥ Każdy nowy obserwator dodaje mi wiele radości. Cieszę się że podobają się wam zdjęcia. ♥♥♥ Dodaje mi to wielkiego kopa do działania. Nie mogę się doczekać wiosny, piękne ozdobione kwiatami drzewa, ciepło i miło. ♥♥♥ Nie mogę się również doczekać aż zrobię zdjęcia przy drzewie czereśni które ozdobione będzie pięknymi kwiatami. ♥ A wy tęsknicie za wiosną? ♥ Zapraszam na zdjęcia : 




**********************************************




















**********************************************

Szczerze, zdjęcia są już starsze. Ale wykopałam je ze zdjęć z komputera i są na blogu. ♥♥♥ 
Jeszcze raz dziękuje że jesteście... 



♥ Do Napisania ♥

12 komentarzy:

  1. Aaa!! Czy ona ma kigusia Pikachu? ♥♥
    Takie uroczee ♥
    Zresztą jak zawsze :D ♥
    Pozdrawiaam ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ma kigurumi ♥ Dziękuje ♥♥♥ Również Pozdrawiam ♥

      Usuń
  2. Lalka i żelki! Eh, że też wcześniej na to nie wpadłam :D Z Haribo są chyba nawet w kształcie puzzli.Uroczy dresik sama bym w taki wskoczyła :P
    Pozdrawiam z nudnych wykładów na studiach :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę mieć żelko - puzzle! ♥♥♥ Dziękuje ♥ Również Pozdrawiam ♥♥♥

      Usuń
  3. Cudo!
    A ubranka świetne. Kigurumi są taaaakie urocze, w Twoim wykonaniu bardzo mi się podoba B)
    Mia taka śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne kigurumi. ;w; Śliczna panienka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Któż nie kocha żelków? Czytałam, że to najmniejsze zło kaloryczne jeśli chodzi o słodkości :x
    Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietne kigurumi :)
    Uwielbiam zelki😀

    OdpowiedzUsuń
  7. I już wiem co miałam uszyć mojej Iris, kigurumi :D Bo tylko Rosie ma a Iris goła musi spać :D

    OdpowiedzUsuń