27 stycznia 2017

23. Ciągle zima



♥ Cześć ♥

♥ Mam ferie więc mogę odpocząć i robić zdjęcia.♥♥♥ W końcu trochę odpoczynku. ♥ Mam dosyć śniegu. Szczególnie po tym jak się najadłam go przez brata. ♥ Ja chcę wiosnę! ♥♥♥ Ale to już kiedyś mówiłam. Co do zdjęć... Zimno, lalka ma śnieg aż po kolana, mokre rajstopki. Cudownie no nie? ♥ Ale najbardziej mnie cieszy to że zdjęcia wyszły świetne. ♥ Dawno nie było posta...♥  A wy macie ferie? ♥ Zapraszam na zdjęcia: 



********************************************






























********************************************

Mam zdjęcia na następny post. ♥♥♥ Mam nadzieję że zdjęcia się spodobały.... ♥




♥ Do Napisania ♥

6 komentarzy:

  1. Miło znowu widzieć Mię! Ja tam wolę zimę od wiosny, może ciężej się przy tym pracuje, ale efekty są zniewalające ^^ Tak, ferie są, ale się kończą :<

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz śliczną Dalkę! Bardzo lubię Angry, moim zdaniem to jeden z najfajniejszych modeli^^.
    Będę wpadać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam was obie kocham♥♥♥ Moja miała dzisiaj całe buciki mokre XD
    Super zdjęcia ♥♥♥ Takie aw! aw!. Kocham i pozdrawiam XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też Cię Koffam! ♥ ;* Heh ja tego bólu nie znam.. xD Bo Mia butków nie ma xD Ale będzie mieć! Dziękuje chrabąszczu ;* ♥♥

      Usuń