25 lutego 2017

25. Troszkę nowości



♥ Hejoo ♥


Wiem, troszkę czasu mnie nie było, ale no cóż zachorowałam. Miałam ochotę wyrwać sobie płuca. Ale jest już dobrze. ♥♥♥ Troszkę się działo ....


~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Jakieś dwa dni temu mama odebrała ,, świeżaka ''. Truskaffkę. ♥♥♥ Jest naprawdę mega miękki.♥ Hihi... 




No i przyszła paczka... od cioci. ♥♥♥ Naprawdę się nie spodziewałam żadnej paczki. Ja sobie idę do domu obok wchodzę a tam mi mówią że mam iść do domu paczkę otworzyć... ♥ Nawet nie zdążyłam zdjąć butów..xd W paczce była mini sztaluga i ... obrotowe krzesło, no oczywiście też mini. ♥







Od babci zaś dostałam malutkie gumeczki. ♥♥♥ Jest ich dużo... A na dodatek są naprawdę super urocze... ♥♥♥





Od drugiej cioci dostałam koraliki które wykorzystam do jakichś sukienek xd ♥♥♥ 




Awww... Jeszcze raz dziękuje ♥♥♥ ( hihi ...wiem że czytacie) Buziaki od Mii... ♥♥♥




 Nie leniuchowałam xd Zrobiłam sukienkę i sweter oraz taką bluzkę.... Nauczyłam się nowej metody robienia swetrów, jest o wiele szybsza. ♥♥♥ I efekt jest lepszy... 













To tyle się działo, wrócę znów tym razem z sesją... ♥♥♥



♥ Do Napisania ♥

8 komentarzy:

  1. To krzesło jest super! :D I sweterki bardzo fajne^^.

    OdpowiedzUsuń
  2. Za każdym razem, gdy widzę takie różne śliczne ubranka to jestem na siebie zła, że nie ćwiczę wytwarzania takich cudasiek >_< A krzesełko wymiata, chyba pierwszy raz widzę takie :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mówią, trening czyni mistrza. Heh krzesełko zdobyło dużo fanów :3 Dziękuje! ♥♥♥

      Usuń
  3. Jeju, zakochałam się w krzesełku ;o ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodkie te wszystkie rzeczy *-*. A krzesełko naprawdę jest niezłe, nie wiedziałam w ogóle, że takie istnieje! :'D
    Nominowałam Cię też do Liebster Award, ponieważ bardzo często z chęcią wchodzę na Twojego bloga i bardzo lubię Twoją Mię.

    OdpowiedzUsuń