3 lutego 2017

24. Flowery Pink




♥ Hejooo ♥


Jestem.. Post miał być wczoraj, ale z powodu silnego bólu głowy, post jest dzisiaj! ♥♥♥ To że mnie nie było to nie oznacza że nic nie robiłam ( Ale to na koniec posta). ♥ Zauważyłam że na moim blogu jest za dużo różowego, hm... co o tym sądzicie? Wzięłam się ostatnio za szycie i robieniu na drutach. Po prostu się trochę opuściłam w tym wszystkim, leniuch ze mnie, wiem.♥ Nie mam nic więcej do powiedzenia na dzień dzisiejszy... Więc jak zawsze... Zapraszam na zdjęcia: 




****************************************



























****************************************






Obiecałam coś na koniec więc macie... ♥ Moje postępy w szyciu. Te ogrodniczki szyłam aż pięć godzin bo to nogawka nie ten tego a to znowu inny powód... A z tą tuniczką pół godziny zastanawiałam się czy dodać wstążkę... Ale uważam te dwa cuda za udane... ♥♥♥ Po za tym zaktualizowałam zakładkę moje lalki, tylko zdjęcie zmieniłam... ♥♥♥ Mia przesyła buziaki !!! ♥♥♥




♥ Do napisania ♥


2 komentarze:

  1. Ja tam lubię różowy, mój cały pokój jest w tym kolorze XD
    Ogrodniczki bardzo mi się podobają! Sama też kiedyś je szyłam, ale z marnym skutkiem :")

    OdpowiedzUsuń