29 kwietnia 2017

27. Na świeżym powietrzu



♥ Hejoo ♥


Jestem, żyję. Komputer naprawiony wreszcie...  Jak sama nazwa wskazuje zrobiłam zdjęcia na świeżym powietrzu. Oczywiście zdjęcia są zrobione nawet dawno. Ta pogoda za oknem to istna masakra, ile może lać deszcz!? Na pocieszenie mam zdjęcia na którym widać prawdziwą wiosnę, bez deszczu. Zdjęcia się jakoś tak podzieliły na dwie sesje. Na tej drugiej strasznie wiał wiatr, ale lepsze to niż deszcz codziennie. Muszę jeszcze pokazać moje nowe cuda. Opanowałam raglan! Jest o wiele prościej i szybciej. No ale dosyć ględzenia na dziś. Zapraszam na zdjęcia: 



**********************************




































 **********************************






Mia doczekała się swoich pierwszych butów. Dziękujemy chrzestnej za cudowny prezent.♥♥♥ 
Mam nadzieję że zdjęcia się podobały. Dziękuje za uwagę xd...


♥ Do Napisania ♥

8 komentarzy:

  1. Ona jest taka ghusdfisbdfih!♥ Kocham was♥ Pozdrawiam-Martyń♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ^^ ♥Ja was też♥Pozdrawiam również♥♥♥

      Usuń
  2. Cudne zdjęcia! Podobają mi się jej ubranka, a buty są świetne♥ Fajnie, że jesteś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za miłe słowa, aż się ciepło zrobiło ^^ ♥♥♥ Pozdrawiam

      Usuń
  3. Ha, jakie eleganckie ogrodniczki. Ten kluczyk na sznureczku to budzi we mnie wspomnienia, też z takim biegałam :D Piękne wiosenne zdjęcia Mii :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Awww ^^ Dziękuje! ♥♥♥ ;* ~Pozdrawiam! ♥♥♥

      Usuń