4 maja 2017

28. Doll Fashion



♥ Cześć ♥

 
W poprzednim poście obiecałam że pokażę wam nowe ubranka Mii. Słowa dotrzymałam. To tak... Raglan, nauczyłam się go! Przeszukałam cały internet. Nie wygląda na razie tak profesjonalnie ale jeszcze to wyćwiczę. Bo jak mówią trening czyni mistrza. Kupiłam też fioletową włóczkę z której powstał sweter poniżej. Ostatnio też wkręciłam się w szycie. Taki nagły napływ weny. Zrobiłam kolaże, sama nie wiem czemu. To więc zobaczcie:




Sweterki z których jestem bardzo dumna. ;P 

 Sukienki, sukieneczki, bardzo je lubię, 
to są jedne z moich najbardziej udanych sukienek dla Mii.

 Bluzeczki, ten napis zrobiłam długopisem, 
ale się trzyma i nie zmywa zwykły długopis za grosze. ;P
Druga bluzka to połączenie dwóch kolorów,
 moim zdaniem fajnie to wyszło.


No i mamy sukienki i bluzkę na drutach oraz bransoletki. 



To tyle z ubraniowych newsów. Znowu pada, a niedawno co fajnie słońce świeciło. Mam nadzieję że pogoda się poprawi. No to ja zmykam, trzymajcie się cieplutko...



♥ Do Napisania ♥

8 komentarzy:

  1. Ojejku, jakie prześliczne lalkowe ubranka ♥ Napracowałaś się pewnie, ale było warto! Nie wiem dlaczego, ale najbardziej podobają mi się te sweterki i dwie pierwsze sukieneczki z kolażu. Po przeczytaniu tej notki nabrałam ochoty na szycie Pullipowych ciuszków ;u; Zaraz, jest jeden problem... Nie zamówiłam jeszcze lalki, haha :P
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ♥♥♥ No troszkę pracy było, oj masz rację warto było! :3 Trzymam za ciebie kciuki, im więcej lal tym lepiej ;P Pozdrawiam również ♥♥♥

      Usuń
  2. Bardzo fajne ubranka :D Podobają mi się zwłaszcza te robione na drutach!
    Jak tylko będą w końcu wakacje to sama się muszę zabrać za robotę XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ♥♥♥ xD Trzymam za ciebie kciuki! ;*

      Usuń
  3. Mała ma się dobrze, ubranka są prześliczne ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę muszę pochwalić te świetnie zrobione sweterki i sukienki na drutach :) Te szyte też bardzo ładne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! ♥♥♥ ;* ^^ ~Pozdrawiam! ♥♥♥

      Usuń