15 czerwca 2017

30. Magic Garden



♥ Hej ♥ 


Na początek włączcie sobie tą piosenkę (♥)( Nightcore - Let Her Go).



Jak widzicie, jestem, żyję. Przychodzę z dzisiejszymi zdjęciami ( jakaś nowość xd). No ale może najpierw napiszę coś a nie tak bez słowa. 😉
No to może najpierw opowiem o tym jak byłam na wycieczce. Kraków piękne miasto, lecz dużo Chińczyków i Amerykanów, turyści. 😂
Było twardo ustalone że jedziemy do teatru ano ale wszyscy pojechali ze względu na galerię. Nie nakupowałam się. Nic takiego nie przyciągnęło mojej uwagi a Mia ma mebelki. 😎
Pod moim zdziwieniem była tam pasmanteria, do której nie poszłam. Szczerze to troszkę żałuję. Mogłam tam jednak pójść. Nie tylko ze względu na włóczkę. No to może tyle o tej wycieczce... 😅
Ja się mam dobrze, Mia też. Mam dobre oceny na koniec, czuję się wolna, oddałam książki ( jestem tym rocznikiem który ma darmowe), miałam najbardziej zadbane i nie zniszczone. Moim hobby nie jest torturowanie książek. 😂😅
Próbuję się nauczyć czegoś nowego na drutach, mam wiele projektów w głowie no ale nie zawsze się udają. Chciałabym zrobić sukienkę którą będę podziwiać i nie wierzyć że ja to zrobiłam. 😁
Co do zdjęć, pełno kwiatów. Chociaż kwiatki mnie nie lubią szczególnie ze względu że ususzyłam dwa piękne storczyki i mam same kaktusy na parapecie. 😂😂
 No to jednak je lubię są śliczne, szczególnie w duecie z lalką.😍
Rozpisałam się, fajne uczucie. 😂
Dużo emoji. Ale fajnie to wygląda. Nie przedłużając... Zapraszam na zdjęcia: 


***********************************




























***********************************

Jestem dumna z tego posta, mam dobry humor i mam na wszystko ochotę. Wszystko wokół dodaje mi chęci. Zdjęcia są takie... magiczne. No i przede wszystkim dziękuje wam za wsparcie i czytanie mojego bloga, jesteście wielcy! 😘 😍😍😍
 

♥ Do Napisania ♥ 
 

8 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia! 😍 Również posiadam same kaktusy na parapecie. 😂 Nawet ich nie podlewam, bo zapominam, a one i tak kwitną, hahah. Co do lalki to, Mia cudnie wygląda w tym wianku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! ♥ ^^ Pionaaa xD mam tak samo xDD ;* ♥♥♥

      Usuń
  2. Nareszcie wakacje! I w końcu czas na robienie równie ślicznych zdjęć jak te wyżej <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, nareszcie! Ooo Dziękuje ^^ ♥♥♥ ;*

      Usuń
  3. Śliczne te zdjęcia z wianuszkiem na głowie. Takie wakacyjne, pełne słońca, aż by się chciało tam być. Życzę Ci wspaniałych wakacji. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. JAka cudna, letnia panienka :) Ślicznie w wianuszku wygląda, słodziak

    OdpowiedzUsuń