29 maja 2017

29. Spring



♥ Hejoo ♥

Na początku chciałam przeprosić za swoją nie obecność... Nie chcę się zbytnio tłumaczyć, jest to chyba zbędne. W końcu nastała taka prawdziwa wiosna, fajnie, ciepło... Jednym słowem pogoda dopisuje. (zauważyłam że zawsze zdaję relację pogodową xd). Dlatego właśnie tytuł posta nosi nazwę Spring czyli wiosna. ogółem lubię te porę roku... Przemarzły czereśnie, szkoda bo bardzo je lubię.W mojej ,,pracowni'' raczej spokojnie. Pracuję nad wzorami na drutach. Jakieś sukienki mi się marzą, może kiedyś... spróbuje to opanować. Specjalnie na tą sesję powstała ta sukienka na zdjęciach na niektórych się podwinęła xd. Dostałam prezencik, hihi ... Ale to w następnym poście. Dziękujemy cioci! No to ja zmykam, zapraszam was na zdjęcia: 


************************************
































 ************************************


 ♥ Do Napisania ♥

6 komentarzy:

  1. Ojej, jakie ładne zdjęcia! No i sukieneczka jest świetna.
    Mam prośbę - mogłabyś mi na Facebooku przesłać zdjęcia kolanek Mii i przy okazji łokci? Bo coś jest z nimi nie tak, są bardziej... różowe, jakby przebarwione

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ♥♥♥ Jasne już przesyłam. Tak są przebarwione ale mi to nie przeszkadza i według mnie dodaje jej to tylko uroku :3

      Usuń
  2. Śliczne zdjęcia! Sukienka jest piękna <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukieneczka ładna, taka dziewczęca :)

    OdpowiedzUsuń