19 października 2016

9.Nad jezioro!



♥Witam♥


Dzisiaj typowo plenerkowy post. Tak to się jakoś cudem stało że moja przyjaciółka zgodziła się pójść ze mną wczoraj na zdjęcia. Co ja bym bez niej zrobiła? cały czas było tylko... ,,potrzymaj''.♥ A to wymienić dłoń lalce a to znowu telefon gdzie położę, no to dlatego tak było. Poszliśmy nad jezioro do babci. Nikt nas nie zauważył że tam byliśmy (chyba). Ale zdjęcia się udały. ♥ Niektóre nawet przyjaciółka robiła. ♥ Po plenerku poszliśmy do jej domu, akurat nie było rodziców, tylko jej brat. Moja przyjaciółka jest moją sąsiadką i członkiem mojej rodziny ( ale oficjalnie to napisałam), inaczej by mi się chyba nigdzie iść nie chciało no nie? Tak więc (wiem że się tak nie zaczyna zdania ależ cóż...) pozdrowionka ♥♥♥ moja przyjaciółko. A tak zejdźmy z tematu. Oczywiście nie obijam się. Więc mam nadzieję że nie długo zobaczycie pokoik Mii. Muszę go przenieść z obecnego miejsca i dorobić parę rzeczy. Rozpisałam się troszkę nawet. Zapraszam na zdjęcia:



**********************************************
























♥( Awww ... Kocham i nie oddam ... ) ♥




(♥Zdjęcie pt.: Odłóż ten aparat bo oberwiesz... ♥)


**********************************************


Jak się wam podoba ,,kreacja'' Mii? Sama tę czapkę robiłam i szalik oraz sweter. Co do meeta to nie mam zielonego pojęcia jak to będzie. Moja mama się nie chce zgodzić. Jakieś pomysły? Przepraszam za to Puki. Pozdrawiam cieplutko...



♥ Do Napisania ♥

4 komentarze:

  1. Śliczniasta jest! Do schrupania! ;3
    Ale sweterek ładny, i czapeczka, i szaliczek - sweterek zszywany? Czym?
    Norci pokój dłuuugo się robił, ale i tak teraz chcę go przenieść. Po raz 6. Zasugeruję ci parapet w pokoju, cały czas świetne naświetlenie i lalka ma widok na świat!
    Mia ma buciki! Mam na razie jedną Dalkę, kompletowałam ją od kupienia rzęsek, potem obitsu od PullipFamily razem z butkami, a teraz idą wig i oczka - i będzie gotowa!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! ♥ Zszywany wełną tego samego koloru ♥ Już przeniosłam dzisiaj ale trzeba dorobić parę drobiazgów. ♥ Na moim parapecie są kwiatki, cały parapet to jakaś kwiaciarnia. Buciki od Evi xD Ale mam nadzieję że będzie niedługo mieć. ♥ Na razie? xD czy coś się szykuje? masz chcicę na następną? Witaj w klubie xD ♥ Pozdrawiam♥♥♥

      Usuń
    2. Mam chcicę na następną, oj, mam... Ale widziałam twoje posty na ,,Fejsie" (Iza Bańka?) i widzę, że też polujesz na Daledżgi :D

      Usuń
    3. Tak to moje konto ♥ tak poluje, jak chyba każdy lalkowicz, uwielbiam Dyniogłowe a szczególnie Dale ♥♥♥ Pozdrawiam ♥♥♥

      Usuń