6 października 2016

8. Nowości


♥ Hej, hej ... ♥


Wczoraj byłam w Kielcach. Oczywiście jak ja bym nie poszła do Empiku? ♥
Nie chciałam z niego wyjść. No chyba rozumiecie tyle śliczności.♥♥♥
Kupiłam oczywiście mojej Mii mebelki ale przed dojechaniem do celu przed moimi oczami ukazał się zaskakujący napis na ciężarówce : 




Zdziwienie było ogromne...♥ Ale że ciężarówka z drewnem ma taki napis??? okej... ♥ Nie mam nic przeciwko, wręcz przeciwnie. Musiałam zrobić zdjęcie, no musiałam. ♥ Ale no ej ... miałam pisać o newsach... To może dodam zdjęcia...: 




Nikt nie zwracał na mnie uwagi że robię zdjęcia w sklepie. No przecież to normalne ... ♥ Teraz wiecie dlaczego nie chciałam wyjść. Jak stałam, czekałam na to aż kasjer tam policzy, jakaś baba na mnie patrzyła ... na pewno uznała mnie za wariatkę. ♥ Kupiłam te rzeczy :




Szafka... Na książki i różne pierdółki. ♥ Hmmm... muszę zrobić jej pokoik. Więc co za tym idzie muszę zrobić porządek. ♥ Nie na widzę tego... Drugi mój łup:  



Komoda!!! kto nie ma lalkowej komody? ♥♥♥ Musiałam ją kupić. Mii się bardzo spodobała aż kazała zrobić sobie na niej zdjęcie w sweterku. ♥ :




Ależ zapomniała bym... Rok temu też byłam w Empiku, nie miałam wtedy lalki ale kupiłam z myślą o niej...:



Kuferek ♥ Chcę tam włożyć buty ( których nie mam )♥♥♥ 

Zapraszam na głosowanie na mnie w konkursie Pullip Family ( mam nadzieję że nagrodą będą jakieś buty, bo chciałabym je w końcu mieć ). Tak więc głosować!!! ♥♥♥

      ♥ Klik ♥   Wystarczy tylko dać ♥ LIKE ♥ Mia się odwdzięczy pięknymi pozami i przedstawianiem kolejnych ubrań.♥♥♥ 




♥ Do Napisania ♥



3 komentarze:

  1. Świetne nabytki! Uwielbiam takie malutkie dzieła sztuki <3
    A napis na rejestracji rozwala XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo, to ja też chcę do Empiku! :D
    Śliczne nabytki :3
    Ale napis rejestracyjny samochodu z drewnem bardzo ciekawy, nigdy bym sobie nie wyobraziła takiej rejestracji!

    OdpowiedzUsuń
  3. ,,Nie mam nic przeciwko, wręcz przeciwnie" - rozwaliło mnie to xD
    Empik ,,rzondzi" - ja regularnie poluję na FNiNa. I na drewniane mebelki. Ale koło mnie, w hurtowni/sklepie papierniczym jest piękna drewniana szafa - jutro zamierzam się tam wybrać ;)

    OdpowiedzUsuń