25 października 2016

10. Bubble...



Hej, hej!!!

Przyszłam ze szkoły. Było okropnie ( jak zawsze w szkole ). Chwyciłam lalkę bańki... tak bańki. ♥ 
Od wczoraj taką wenę miałam. Robiłam zdjęcia (walczyłam z aparatem). Wyszło ich mało ponieważ nie sposób ujarzmić bańki mydlane. ♥ Jestem w trakcie robienia pokoiku a konkretnie robienia detali. Tak będzie ,,Room Tour''. ♥  Nie wiem o czym pisać więc przejdźmy do zdjęć :



*********************************************














*********************************************

Koniec prezentacji... ♥ Szykuje się coś wielkiego a konkretnie meet z Martyną, ♥♥♥ Zdjęcia na pewno będą. Szykujcie się na spam. ♥ Co trzy lalki to nie jedna... ♥♥♥



♥ Do Napisania! ♥

14 komentarzy:

  1. Awwwww! Ja muszę ogarnąć bańki XD Pamiętaj o paluszkach♥♥ Kocham tego bąbla, musze pomacać (wymacać na śmierć) Mię. ♥♥♥


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj musisz... xD Pamiętam, a ty soczek xD ♥ Jak ją wymacasz na śmierć to nie będziesz miała co macać na następnym... ♥♥♥

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł na sesje a lalka urocza. Zdjęcia wyszły bardzo fajne

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczna jest Mia, no po prostu cudo z duszą. Co z tego, że plastikową?
    Te bańki są świetne do sesji, ale znając życie Norcia przewróciłaby się (lub też rozleciałoby się jej obitsu) od samego ,,tyknięcia" bańki :c
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! ♥ Oj aż tak źle? :< też pozdrawiam ;)

      Usuń
  5. nie wiem, czy tak okropnie jest w szkole- ja tam bywam od dośc dawna i dość reuralnie i nawet jest całkiem miło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy dla kogo. Mnie w szkole nikt nie lubi. Od podstawówki tak było. Dlatego nie lubię szkoły... Pozdrawiam ♥

      Usuń
  6. Świetny pomysł na sesję! :D Zdjęcia wyszły świetnie, głównie dzięki modelce :3 zapraszam na mojego bloga ^^

    OdpowiedzUsuń