4 listopada 2016

11. Pink Princess



Hejooo...♥♥♥

Dzisiaj przychodzę ze zdjęciami. Z czym innym niby? ♥ Ogółem jak przychodzę ze szkoły, zanim zjem obiad i się ogarnę jest ciemno. Dobrze że zrobiłam zdjęcia wcześniej, zdążyły sobie wystygnąć. ♥ ♥♥ Wiedziałam że jak kupię Mię będę chciała więcej i więcej i przepadłam. Zakochałam się w cudownej lalce. Oj trzeba zbierać pieniądze, oj trzeba. Bo ta chcica mnie rozwala od środka. ♥ Nie zdradzę wam więcej, mogę powiedzieć tylko że to nie jest dyniogłowa. Lecz zanim kupię lalę trochę zejdzie. Możliwe że będzie to po nowym roku. ♥♥♥ Co do pokoiku Mii jestem w fazie robienia detali. ♥ Uwielbiam je dlatego nie może tego zabraknąć. ♥ Dosyć tego ględzenia, przejdźmy do zdjęć... 



**************************************



















**************************************


Nie wiem co napisać na koniec więc bez zbędnego gadania powiem wam po prostu ....



♥ Do Napisania ♥ 

2 komentarze:

  1. Bardzo ładne zjdęcia ^^ Pewnie marzysz o jakiejś BJD, zgaduję ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! ♥ Nie wytrzymacie pewnie więc powiem że to Pukifee Ante :D Nawet wiem gdzie na makijaż ją wysłać :3 ♥♥♥

      Usuń