30 września 2016

7. Jesienny powiew.


♥ Hejka ♥

Zawsze jak piszę posta albo zajmuję się lalkarstwem odczuwam ogromną radość. Mam nadzieję że ta pasja będzie trwać latami. ♥ Tak do dzisiejszego posta... zabrałam lalkę na zdjęcia do sadu ( zimno, żółto i brązowo - jak zawsze w jesień ). Pierwszy sukces jest że zrobiłam te zdjęcia i miałam cierpliwość do natury .♥ Czy ktoś zauważył że lubię dodawać serduszka??? ♥♥♥ Coś odeszłam od tematu. Tak więc sad ... typowo jesienne fotki. Wielkie podniecenie do momentu gdy lalka, chce spaść z drzewa. Odruch był w sekundę na szczęście. I tak lubię drzewa.♥ Jedno z tych fotek powędrowało do konkursu Pullip Family. Wiem ... mogłam zrobić lepsze. No cóż zapraszam na zdjęcia: 



******************************************








( ♥ fotka konkursowa♥ )









******************************************

Starałam się.♥ Moja lala chodzi boso, a ja nie mam kasy na buty. Życie... ♥ Mam nadzieję że się podobają zdjęcia. ♥ No cóż...


♥ Do Napisania ♥

4 komentarze: