8 grudnia 2016

17. My się zimy nie boimy + Byliśmy grzeczni



♥ Witam ♥


Był śnieg... więc czemu tego nie wykorzystać? ♥ Szybko wróciłam ze szkoły i migiem szykowałam się na zdjęcia. Bo taka okazja może się nie powtórzyć na następny dzień . W zdjęciach mi pomógł brat. ♥ I poszedł w celach obronnych. ♥♥♥ Po zdjęciach umarzłam więc zrobiłam sobie herbatkę. ♥ Z reszto nie tylko sobie....  Były też Mikołajki... Co dostaliście? Ja dostałam superowe prezenty. Zapraszam na zdjęcia: 



******************************************























( Chce ktoś ciasteczko? ) ♥

( Albo herbatkę? ) ♥
(Tak zrobiłam herbatkę Mii) ♥♥♥




 Koniec śniegu czas na prezenty ♥ Ale pranie? Z jakiej to okazji ? ♥♥♥





( Dostaliśmy spinacze do ubrań ) ♥

(Które się otwierają!) ♥



(Słodkie guziczki) ♥



(Które są drewniane) ♥

(Kolorowankę odstresowującą ) ♥

(Pomadkę którą i tak uważam za szminkę) ♥



******************************************


A wy co dostaliście na Mikołajki? Coś lalkowego? ♥♥♥





♥ Do Napisania ♥


16 komentarzy:

  1. Fajny kubeczek. XD Fajniutkie prezenty. Ja dostałam też świetnie rzeczy. Pozdrawiam Cynia XD :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Awwww! Kocham was we dwie! A świętokrzyski meet będzie i was wymacam XD
    Śliczne zdjęcia i te spinacze :3 Jaka herbatka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że herbata od najlepszych dilerów. XD

      Usuń
    2. Tak od najlepszych xD Diler Biedronka ♥♥♥

      Usuń
    3. Matryń... chcesz meeta to przekonaj moją mamę ♥ xD

      Usuń
    4. Wiesz ja tylko pozory stwarzam XD

      Usuń
    5. Dobrze wiedzieć xD ♥

      Usuń
    6. Daj mi tylko namiary, ja przekonam wszystkich o wszystko♥ XD

      Usuń
  3. Śliczny kubeczek i ubranko kubeczka:) Ładna ta Twoja lalusia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kubeczek i ubranko kubeczka:) Ładna ta Twoja lalusia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna Mia, masz talent. Zacznij sprzedaż na etsy może :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Wybacz, ale muszę: *pomadka :)

      Usuń
    2. Dzięki ♥ Będę sprzedawać na grupie ;) Sorki za błąd już poprawiam :) ♥

      Usuń