27 grudnia 2016

20. Meet



♥ Hejooo ♥ 


Dzisiaj był wspaniały dzień. Mój pierwszy Meet. Spotkałam się z ♥ Martyną ♥. 27.12.2016 - Pamiętna data.To były cudowne dwie godziny, które zleciały za szybko. To nic że jakaś baba się na nas patrzyła jak na wariatki.♥♥♥ Zachwycałyśmy się swoimi lalkami. ♥ Nigdy nie zapomnę tego spotkania. ♥ Zakochałam się w jej lalkach. Wyglądają jak siostrzyczki. ♥ Na pewno to kiedyś powtórzymy! ♥♥♥ Zapraszam na zdjęcia..... 



*****************************************




 
( Taki bajzel był na początku... ♥ )

 ( Grupowe ♥♥ ) 




♥ A oto Leah, czyli przesłodka Dal Puki  ♥ 
( Nie mogłam przestać jej podziwiać ♥
 Jest takim cukiereczkiem ♥ )















♥ Tutaj zaś jest Lou, czyli zbuntowana Dal Coco ♥
( Taka mała psychopatka ♥♥♥  
Ale i tak jest urocza ♥ )
( Bluzeczka by me ♥ taki mały prezencik, 
jeden z paru ♥♥♥ ) 

















♥ A tutaj ,,siostrzyczki'' razem ♥






♥ Nie mogłam się powstrzymać, 
musiałam zrobić zdjęcia Mii ♥
( I tutaj z całego serducha 
dziękuje Martynie za 
pożyczenie bucików ♥
Martyń była nią zachwycona ♥ 
Zrobiła jej trylion zdjęć♥♥♥
i kłosa ♥ )













♥ Tradycyjny bałagan na koniec, 
mniejszy niż wcześniej ♥



*****************************************

Nie zapomnę tego dnia. ♥ Tej miłej atmosfery... ♥♥♥ Dziękuje Martyń!!! ♥ Meet uważam w 100 % za udany. ♥ I te chodzenie z lalkami w dłoni po galerii ♥ Jedno jest pewne... to nie jest nasz ostatni Meet! Teraz pozostawiam was ...


♥ Do Napisania ♥


12 komentarzy:

  1. Oboziu GRATULUJĘ!!!
    Ja mam meet, też pierwszy, 28 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ♥♥♥ Meety są super :3 Gratki ♥

      Usuń
  2. Zazdroszczę meetu i dobrej zabawy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. To były cudowne 2 godzinki♥ I cudowna dal :3. Kocham te zdjęcia. Mogę kilka podkraść do mojego posta? XD (meet musi mieć powtórkę)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta to było cudowne spotkanie... i nie ostatnie!!! ♥♥♥ Tak możesz xD Oj musi mieć powtórkę, oj musi i będzie mieć, bo rodzice są jak najbardziej na tak ♥♥♥

      Usuń
    2. Teraz ja się w cygana pobawię XD

      Usuń