5 grudnia 2016

16. Black and white



♥  Hejka ♥

Jestem i jest post. ♥♥♥ Zdjęcia miałam wrzucić parę dni wcześniej ale jak to mówią lepiej później niż wcale. Mam jeszcze zdjęcia na następne posty i wena mnie nie omija. ♥ Sponsorem zestawu z dzisiejszego postu jestem ja. ♥ Ktoś coś jakieś pytania ma do mnie? bo pusto tutaj. Oczywiście pytania kierujcie na maila ( dane w zakładce ,,kontakt'' ). Oczywiście by był taki post z pytaniami i odpowiedziami. ♥ Takie Liebster Blog Award.♥ Zapraszam na zdjęcia : 


********************************************





















********************************************


Lalka owinięta szalikiem? ... czemu nie... ♥ Tak się z wami żegnam i ...




♥ Do Napisania ♥ 

4 komentarze:

  1. Ona jest bardzo urocza! *__*
    A ja jestem pod wrażeniem różnorodnej garderoby ✴⚪.⚪

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna jest :3
    Jak autorka powyższego komentarza, jej garderoba jest genialna ;*
    Pozdrawiam~

    OdpowiedzUsuń