18 grudnia 2016

18. Dreams Come True




♥ Witam ♥


Niedziela rano, ja robię zdjęcia... normalne no nie? ♥ Jestem w świetnym humorze. ♥♥♥Dlaczego? Będzie Meet na 100 procent!♥♥♥ Mój tata się zgodził.♥ Dlatego w ostatnich dniach chodzę mega szczęśliwa. Mamy wszystko ustalone, tylko zostało czekać do tej wybranej daty.♥ Dzisiaj dostałam jakiejś takiej dziwnej weny. Siedzę przed telewizorem a tutaj bęc! Chwyciłam lalkę, ubrałam ją oraz wybrałam rekwizyty i są zdjęcia. ♥♥♥ W ogóle mam wenę do wszystkiego, czuję że żyję. Cóż mówić... Zapraszam na zdjęcia: 



**********************************************






















**********************************************

Fajnie padło światło ♥♥♥ Nie mogę się doczekać tego spotkania. Jak ktoś nie wie to spotkam się z .... ♥ Matyną ♥ (Reklama ) ♥ Zostawiam was z tą szczęśliwą nowiną.



♥ Do Napisania ♥

12 komentarzy:

  1. Och jaka ona słodziutka! ♥ Jestem tutaj pierwszy raz i muszę powiedzieć, że panienka mnie oczarowała. :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega zdjęcia♥ Kocham was♥ czekam na wymacanie :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna Mia! Hihi, ja tyż niedługo mam pierwszego meeta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mając te ciemna oczka i włosy przepięknie wygląda w jasnym otoczeniu :)
    Też chciałabym wybrać się na jakiś meet, ale u mnie to niestety kwestia braku czasu, może w przyszłym roku mi się uda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ♥ Trzymam kciuki za ciebie ;) ♥♥♥

      Usuń
  5. Śliczna jest ! ♥ Ja na pierwszym meecie byłam w sobotę :D (17.12) Na meetach jest świetnie ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ♥ Wiem że jest świetnie, dlatego nie mogę się doczekać. ♥♥♥

      Usuń
  6. Zazdroszczę meeta, byłam na jednym, ale to świetne uczucie. :D Mia wygląda jak mały aniołek na tych zdjęciach. ♥
    Pozdrawiam ~

    OdpowiedzUsuń