12 listopada 2016

12.Lalkowy pokaz mody



♥ Hejooo... ♥


Herbatka jest, zdjęcia są... post start. Jak sama nazwa wskazuje będzie pokaz mody... ♥ Rozmyślam nad sprzedażą sweterków i czapek robionych na drutach.... Druty... muszę kupić nowe druty, cienkie. No cóż, zbieram pieniążki.♥ Pukifee Ante łapie za serduszko... ♥♥♥ Jednym słowem mam chcicę. Macie jakieś inne też metody na zarobek? ♥♥♥ Okej a co do posta to wszystkie zdjęcia mają na celu pokazanie ubranek, więc dlatego są takie a nie inne... ♥ a oto one: 




****************************************************





















♥ Dostępne kolory ♥



****************************************************

Mam zamiar zrobić zakładkę ,, kontakt''.  ♥♥♥  Co myślicie o zrobienie sprzedaży sweterków??? Są chętni?  



♥ Do Napisania ♥

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że na sweterki zawsze znajdą się chętni ^^
    Pomysł na zarabianie? Nie mam żadnego. Przepraszam ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie myślę nad ich sprzedażą, a raczej robieniu na zamówienie. Dzisiaj się jeszcze sporo nauczyłam. Pokażę wam efekty mojej nauki wkrótce. Chętni zawsze się mogą ze mną skontaktować na mailu :3 nie ma za co przepraszać ;) Pozdrawiam ♥♥♥

      Usuń