21 listopada 2016

14. Powiało świętami



♥ Hejka ♥

Tak to znowu ja... I tak znowu sweter. Ale obiecuję bonusik na koniec. Więc... Zrobiłam sweter, taki mega w świątecznym stylu. ♥ Ostatnio u mnie nic się nie działo. Ten oto sweterek zrobiłam tylko w dwa dni. ♥ W nocy przed spaniem i na następny dzień. Ci co są w grupie na Facebooku na pewno widzieli ten sweterek wcześniej. Nadal w to nie wieżę że umiem te wzory. ♥ YouTube działa cuda... ♥ W Mii nic się nie zmieniło i się w najbliższym czasie nie zmieni, lecz myślę nad krótkimi włoskami. ♥ No nie wiem ... Może kiedyś. W końcu skończyłam pokoik dla Mii. Więc następny post to Room Tour. ♥ Już plany na posty snuję, tak więc zdjęcia:



***************************************************



















( Obiecany bonusik ) 


***************************************************


Wyszła sesja, sweter inspiracją? Oczywiście że tak! ♥ ^^ Jak patrzę na te ostatnie zdjęcie aż mi się ciepło robi w środku... ♥



♥ Do Napisania ♥

4 komentarze:

  1. Masz talent kobieto, będziesz bogata ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajowy sweterek :) Ja jak patrzę na to ostatnie zdjęcie to aż mam chęć kupić taką cudną dziewczynę :) Ale mam już dwie inne i kaski brak...

    OdpowiedzUsuń