26 listopada 2016

15. Room Tour



♥ Hejka ♥

Jak obiecałam jest ,,Room Tour''!  Taki Kawaii pokoik ♥  Zrobiłam wszystkie detale, trochę to zajęło ale jest. ♥ Trochę się zrobiło niebieskie światło gdzieniegdzie. Wszystko oprócz mebelków ( drewnianych!) robiłam sama. No i bluzka też nie mojej roboty ale cicho ... ♥ To ja już więcej nie ględzę i pokazuję zdjęcia...

******************************************
















******************************************

Mam nadzieję że pokoik się podoba. Ja zmykam... 



♥ Do Napisania ♥ 

9 komentarzy:

  1. Ale pięknie! ^^ Mam tą samą komodę i półeczkę btw... ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny pokoik, najbardziej podoba mi się regał! :)
    Ja uwielbiam robić meble i wszelkie miniatury, ale jak to mówią "Szewc bez butów chodzi", więc moje lalki nie mają swojej przestrzeni życiowej. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny pokój :3 Mebelki i dodatki prezentują się ślicznie. Uwielbiam dioramy, domki i inne formy miniaturowych przestrzeni, dlatego jestem bardzo na tak! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny pokoik :) Ja też lubię takie dłubaniny dla lalek :D Odstresowujące zajęcie :D

    OdpowiedzUsuń