18 listopada 2016

13. Sweterkowo


♥ Hejooo  ♥

Jest post!!! wow!!! ♥ Trochę musiałam pozbierać myśli. Akurat przez ten czas udało mi się nauczyć wzorów na drutach. Więc od tego czasu swetry nie będą ,, gołe ''. Dostałam też mega kopa... znalazłam chętnych na moje cudeńka. ♥ Pozdrawiam wszystkie te osoby. Ogółem to nie dawno kupiłam trzy włóczki : białą, granatową i czerwoną oraz cienkie druty 3 mm. Mam nadzieję że sweterek wam się spodoba. ♥♥♥ I oczywiście czekam na wasze zamówienia. ♥♥♥Zmienił się wygląd bloga. Nie ma już tyle różu. Nie przedłużając pokazuje wam sweterek : 



*******************************************








( nowy sweterek w produkcji.^^ Serduszko. ) 



*******************************************


Nic dodać, nic ująć .... Nie mam pomysłu na koniec. ♥ 



♥ Do Napisania ♥

4 komentarze:

  1. Całkiem całkiem :D Jak już wypracujesz stałe naciągnięcie splotu i poczujesz się pewniej we wzorach spróbuj cieńszych drutów i włóczek, bardziej "miniaturowy" efekt i ogólnie lepsza prezentacja na lalkach ;)

    OdpowiedzUsuń