17 września 2016

2. W klasycznym stylu


Witam po raz drugi dzisiaj, nie myślałam że mnie coś będzie ciągnąć do pisania posta xD Wy też tak mieliście? Jestem dziwna... A co do dzisiejszego posta klasyka kocham muzykę Klasyczną jak i Pop. Zdjęcia są amatorskie zrobione z telefonu ;-; nie mam funduszy na aparat. Dlatego zdjęcia są nawet dobrej słabej jakości. Za oknem pada, aż się wszystkiego odechciewa. Wyłączyłam weryfikację obrazkową, bo czytałam gdzieś że to jest zło xD. Mam nadzieję że blogger nie dobije tych zdjęć które i tak ledwo dyszą ;-; jestem zawiedziona jakością tych zdjęć, Musiałam je potraktować edytorem. Oto one: 









Tak ,,Dalowa '' będzie taki o to mój profeszjonal podpis^^
Tak mam gitarę, wiem nie umiem robić zdjęć ;-;
Wyszła mi taka romantyczna sesja *-*
Specjalnie dla tej sesji wytarłam gitaę która była ukurzona xD
fajnie no nie? 



♥ Do napisania ♥

6 komentarzy:

  1. =) najważniejsze, że cie to cieszy!
    bądź cierpliwa za jakiś czas, gdy blog nabierze stylu zyskasz grono wiernych czytelników! tak trzymaj- a zdjęcia są ładne- nigdy nie przepraszaj za jakość fot- kulturalny cczłek nic nie powie- a głupi bedzie myślał, że tak ma być

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy i to bardzo... Dziękuje! :D Fotki mam nadzieję że się poprawią jak tylko pożyczę aparat od brata xD

      Usuń
    2. te są serio bardzo ładne- ciepłe i klimatyczne- miekkie światło ładnie podkreśla atuty blogowej bohaterki

      Usuń
    3. Dziękuje, starałam się :D

      Usuń
  2. Świetne foty :3 Naprawdę mi się podobają, Mia wyszła na nich przepięknie ;)
    Pozdrawiam cieplutko spod kołderki :)

    OdpowiedzUsuń