19 września 2016

4. Mia się przedstawia


Mój mały nafochaniec coraz bardziej jest moją miłością. Po tytule można się domyśleć że chodzi o obiecane foto-story. Tak oto i jest. Lecz przedtem trochę ponarzekam xD. Konkretnie na szkołę. Jest poniedziałek a ja jestem całkowicie wyssana z sił. Nic dziwnego... przecież noszę na plecach sto ton... Zapomniałabym! sweterek który się pojawi tutaj, jest mojej produkcji (chwalimy się) xD. Nie mam pojęcia co napisać jeszcze więc zapraszam na foto-story...

                           ......................................................................................................

M - Mia
J - Ja




J - Miuś ...

M - Co? Niech zgadnę,
znowu mnie bierzesz 
na zdjęcia?

J - Nie do końca...

M - Widzę że to niespodzianka.
Lubię niespodzianki.

J - Chodź.

M - Okej, niech będzie...


* Chwilę później *




J - Przedstaw się proszę czytelnikom.

M - Ale kupisz mi żelki :3

J - No dobrze.

M - Yay!!!




M - Tak więc od czego zacząć?

J - Nie wiem xD.




M - Dobra... Witam Drodzy Czytelnicy! 
Jestem Mia, już pewnie mnie 
znacie ale kazano mi 
proszono mnie aby się
przedstawić. Przyjechałam 
tu 31 Sierpnia i ...

J - Całego życiorysu opowiadać
nie musisz. B)




 M - To co ja mam mówić!?
Eh...co ja z tobą mam!?

J - Co!?

M - Nic...





J - Co robisz?

M - Czekam na żelki. :D

J - Kupię Ci...spokojnie.




M - Dopilnuję tego!!!

J - Nie musisz...

M - Ta... jasne.
Pa kochani!


......................................................................................................


Jak takiemu słodziakowi odmówić?
No cóż...




♥ Do napisania ♥

4 komentarze:

  1. Niepedagogicznie- kultura ma winikać z łebi człowieka lub lalki- i świedczyć o zrozumieniu norm i zasad społecznych. Ja bym żelków nie kupiła. Wiadomo, że to dal i bunt jest jej w naturę wpisany- ale może sie buntować przeciw głodowi na świecie, niskim emeryturom dziadków lub czemuklwiek naprawdę istotnemu. Buntownicy bez powodu kiepsko kończą

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak już buntowniczka, to niech się buntuje nad czymś więcej niż żelkami. Bo żelki to mała rzecz.
    Ale i tak fajna historia, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moja pierwsze story xD więc dlatego bez sensu xD też pozdrawiam :3

      Usuń