17 września 2016

1.Witam na blogu!!!


Tak więc jestem ...człowiekiem, z pasją a mianowicie z pasją lalkarską. Jestem szczęśliwą posiadaczką lalki Dal Angry o imieniu Mia. Niedługo ją poznacie bliżej. Mam nadzieję że ją pokochacie i szybko zdobędzie wasze serca. Przyjechała do mnie 31 Sierpnia tego roku więc oficjalnie jest to data jej urodzin. 

Szczerze bałam się założyć bloga, a na lalkę zbierałam 2 lata. Chcę się z wami podzielić moją pasją, moimi przeżyciami i lalkami. Oficjalnie otwieram bloga i przedstawiam Mię...

To jej pierwsze zdjęcie u mnie. Zrobione w dzień przyjazdu.


A to takie sobie ;P 



Podoba się ? Mi bardzo ♥ ♥♥
Nie oddam ...♥

Do napisania ♥

4 komentarze:

  1. pisz o tym co lubisz, co Cię cieszy! chetnie tu zaglądnę, choć nie zawsze będę mieć czas na skrobnięcie paru zdeń!

    OdpowiedzUsuń
  2. Yay! Lalkosfera się powiększa, ratujemy polską społeczność lalkową!
    Witam Cię serdecznie, bardzo się cieszę, że do nas dołączyłaś ;).
    Masz prześlicznego dala, muszę Ci przyznać ♥

    OdpowiedzUsuń