20 września 2016

5. Plenerek


Bo nie ma to jak lalka na świeżym powietrzu... ♥  Zdjęcia są stare dlatego nie podpisane. Nikt nie zwędzi prawda kochani? xD Jest okropnie zimno ;-; Why? Eh... trzeba wytrzymać. Wiecie co? mam ochotę na meeta ;-; Wszyscy jeżdżą a ja nie :C Ale na pewno będę z ( http://cynamonnia.pinger.pl/ ) Musimy się spotkać kocie :3!!! Nie odpuszczę! Jest możliwość komentowania anonimowo. Więc komentować może każdy. Lecz ostrzegam hejty są usuwane!!! ( natychmiast) xD Znowu jak co dzień kolejny nudny dzień w szkole masakra ;C help my please ;-; No cóż zapraszam...







( Bałam się że spadnie ;-; Masakra ... )


(♥Ulubione♥)


(I bonusik ...)



Nie chcecie wiedzieć jakie miała stopy xDD, Muszę te buty kupić
(albo wygrać :3) to na tyle!...



♥ Do napisania ♥

15 komentarzy:

  1. Coraz mniej wartościowe te posty- nie obraź sie.
    Ale sukienka ladna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drogi Anonimie! To mój pierwszy blog, więc mam prawo do błędów. Mam nadzieję że się rozkręcę i posty będą miały sens. Pozdrawiam ♥

      Usuń
    2. Dobrze, zdaje sobie z tego sprawę. Chodzi o to ze podajesz informacje nie do czytelnika, nie wiem czy wiesz o co mi chodzi. Np. Zwracasz sie do cynamonii, co nie jest informacja dla mnie-cxytelnika. I za duzo emotikonek.
      :3 ;-; C: <-- nadmiar tego sprawia wrażenie jak bys miała 10 lat

      Ale wiem ze tsk nie jest
      Na pewno ćwicz szycie bo daleko zajdziesz
      Beda z ciebie ludzie! Będę śledzić postępy

      Usuń
    3. Przepraszam i obieduję poprawę :3

      Usuń
    4. Anonim tak pisze, bo zazdrości ci zdjęć ;)

      Usuń
    5. Potwierdzam Agacianę.
      Anonimy to po prostu chamy. Pisz jak chcesz i wal to, że anonimowi się ,,Nie podoba'', on po prostu zdjęć Ci zazdrości bo sam nie potrafi.

      Usuń
    6. Dzięki za wsparcie dziewczyny ^^

      Usuń
    7. Może nie do końca zazdrości, a raczej chce się dowartościować - rzeczy typu "będą z ciebie ludzie" piszą osoby, które same czują się od kogoś lepsze. Brawa dla autorki za nie zwracanie uwagi na takie teksty :)

      Usuń
  2. Masz dal angry! *q* Jest na mojej wishliście już od baaardzo dawna ♥ Zazdroszczę!
    Ładną ma sukienkę :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mam dal angry!♥ nie oddam ! xD Była na lalkowej grupie ^-^ tam jest masa rzeczy. Dziękuje za pochwałę sama ją robiłam :D i białą i żółtą co najdziwniejsze ręcznie! xD. Pozdrawiam ♥

      Usuń
  3. Hej :) dopiero co trafiłam na temat laleczek, są przecudowne i zakochałam się. Mogłabyś mi podpowiedzieć, jak zaczęła się Twoja przygoda? Gdzie znalazłaś swoją pierwszą lalkę, jak nauczyłaś się szyć ubranka i tak dalej? :) czekam na odpowiedzi, jestem mega zainteresowana tematem ichciałabym jakoś to zacząć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak więc witam! Na laleczki pullip natrafiłam 2 lata temu. Zbierałam solidnie pieniądze. Oglądałam zdjęcia monster high i bum... piękna lalka okazało się że to pullip.Tak więc zbierałam na swoją lale. Poznałam też inne lale z tej rodzinki- przepadłam. zakochałam się. Swoją pierwszą lalkę czyli Mię znalazłam na lalkowej grupie: sprzedam/kupię/wymienię-lalkowo. Szyć ubranka...trudno powiedzieć mam to we krwi mama jest krawcową. Więc igła nitka i skrawek materiału i cudo ♥ Szyć się na pewno nauczysz szybko to żadna filozofia. Ważne aby chcieć. Też byłam pobudzona jak je poznałam wszystko chciałam wiedzieć. jeśli chcesz się więcej dowiedzieć np. o obitsu czy coś to poczytaj sobie tą stronę : http://www.dollsforum.propl.eu/ . Mam nadzieję że spełnisz swe marzenie. I usłyszę nowinę o założonym blogu ;) pozdrawiam. ♥

      Usuń
    2. Dzięki! Bardzo dużo informacji, a forum już przeglądam. Życzę powodzenia na dalszej lalkowej drodze i oczywiście będę się odzywać :) ❤

      Usuń
  4. Śliczne zdjęcia :).
    Kurcze, kocham tą dalkę ♥
    Widzę, że ktoś lubi dodawać emotki jak ja ;)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona uzależnia xDD Od emotek też jestem uzależniona xDD Dziękuje :3 też pozdrawiam ♥♥♥

      Usuń