18 września 2016

3. Rockowo


Zimno... Tylko to umiem teraz wyrazić, widać że jesień się zbliża. Sweterkowa produkcja pójdzie w ruch. Muszę tylko uzupełnić zasoby xD. Biała włóczka mi się kończy. Nie ma to jak biały sweterek... ach. Dzisiejszy post w stylu Rocka. Zdjęcia są nie podpisane ale mam nadzieję że nikt ich nie ukradnie. Są już takie starsze (zrobione parę dni temu). Specjalnie dla tej sesji uszyłam spódnicę. W której się zakochałam. Jest taka perfect xD. Nie ma to jak wieczorem dłubać sobie małe cudo *-*. Cała ja... Niedługo dostaniecie jakieś foto story bo pomysłów na posty jest wręcz za dużo. Moja lala nie ma butków więc wzięłam udział w konkursie na Pullip Family. Chciała bym wygrać, ależ cóż jak nie wygram to trzeba zbierać fundusze na butki :3. Ciekawe co na to rodzice xD. Nie chce wiedzieć. A pro po Pullip Family niedługo zostanie tam pokazana moja panienka. Może jesteście ciekawi jak poznałam Pullipy? To było tak że przeglądałam sobie grafikę Google. Oglądałam zdjęcia Monster High (Jak ja mogłam?) I przypadkiem natknęłam się na zdjęcie pięknej lalki okazało się że jest to Pullip. Zakochałam się od pierwszego wejrzenia, to było przeznaczenie. Później poznałam kolejne lalki z tej rodzinki. Na początku nie podobały mi się za bardzo. A Dal był obrzydliwy lecz jak coraz częściej oglądałam zdjęcia i filmy wtedy kompletnie się zakochałam. Postanowiłam zbierać na swoją Dyniogłową. Szukałam różnych ofert lecz bez skutku. I nagle post na lalkowej grupie. Przepadłam, Kupiłam i nie oddam. Wiele krytyk ze strony rodziny usłyszałam. Raz nawet nie wytrzymałam i płakałam. Całe dwie chusteczki były mokre. Zawiodłam się. Lecz postanowiłam że się nie poddam. Wytarłam oczy (które były całe mokre i czerwone). I postanowiłam że niech mówią co chcą ale ja się nie poddam nie oddam mojej ślicznotki. Nadałam jej nawet przezwisko: ,,Poziomka'' ( poziomkowy kisielek... mniam). Przejdźmy do dzisiejszego posta ^-^. Zapraszam na zdjęcia!










Zdjęcia tylko trzy bo nie miałam pomysłu na pozy. Ostatnie zdjęcie trafiło do zakładki ,, Moje Lalki'' na którą zapraszam. A pierwsze zdjęcie możecie kojarzyć z lalkowej grupy. xD. No cóż ...




♥ Do Napisania ♥

6 komentarzy:

  1. W lalkowym hobby podstawa, to olewać krytyczne opinie. Uważam, że zasługujesz na zunzanie, bo cierpliwie zbierałaś fundusze na lalkę, to ją teraz doceniasz. Dbasz o nia, i rozwijasz się! Twój blog się dobrze zapowiada. Potrafisz tu pokazać piekno Twojej duszy i siłe charakteru.
    Odnośnie reakji otoczenia - to za bardzo się nie afiszuj z laka- w myśl za sady- co z ozu, to z serca- zyli- jak nie będa widzieć- będa gderać mniej. Mam to sprawdzone na włąsnym przykładzie. a dla ludzi postronnych Twoje hobby wcale nie jest śmieszne, tylko ciekawe. Wystrczy dązyć konsekwentnie do celu i sie łupimi komentarzami nie przejmować. Rozwijaj się, szyj, projektuj. Na takich zajećiach wychowały się całe pokolenia mądryh ludzi. Chroń własne marzenia i mów o nich tym, którzy pomoa w ich realizacji- a nie tym którzy z zazdrości chcą podciąć Ci skrzydła!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się i też zbieram na aparat. Świetne zdjęcia. Zostaje tu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia :3.
    Śliczna dalka ^^.
    Wiedz, że ja tu będę wchodzić, pomimo mojego chronicznego lenistwa i braku czasu ;).

    OdpowiedzUsuń