24 września 2016

6. Romantic Cofe


♥Witam ♥ 

Mam dla was nowiny:
Pierwsza to jest to że w końcu ruszyłam tyłek i zrobiłam zdjęcia.
Druga to jest to że szykujcie się na zdjęcia z Meeta, ponieważ spotkam się niedługo z przemiłą osóbką ( http://mojmikrominiswiat.blogspot.com/ ). Okazało się że mamy bardzo blisko od siebie ♥.
Trzecią nowiną jest to że w końcu zrobię zimowy komplecik. Dzisiejsze zdjęcia są takie miłe, różowe  i cieplutkie idealne na jesienne mrozy ♥. Wszystkim chorym lalkowiczom życzę zdrowia,  wyzdrowiejcie bo ostatnio blogosfera świeci pustkami. No cóż jeszcze mówić pisać. Zapraszam na zdjęciowy spam bo zdjęć jest aż 16 (rekord bloga jak na razie xD ). Zapraszam :



*********************************************



































*********************************************


Koniec spamu ♥ Nie pojmuje jak ja to zrobiłam xD. Specjalnie na tą sesję zrobiłam sukienkę. Taka Lolicia ♥ A co najdziwniejsze mama mi pomogła ♥ Więc gratulacje należą się mamie ♥ Bo co ja tym zrobiła bez jej maszyny xD. ♥The End ♥


♥ Do Napisania ♥

9 komentarzy:

  1. Śliczna sukienka. Z mamą tworzycie udany duet. Zdjęcia są świetne i czekam na więcej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ci na priv pisałam <3 Ale wszystko kocham w tych zdjęciach. Chce taką sukienkę :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę takich wspólnych zajęć z mamą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspólnych zajęć mówisz? Ja mamę do tego wręcz zmusiłam xDD Choć fakt jest krawcową ♥♥♥

      Usuń
  4. Jaka śliczna sukieneczka! Skad jest wig Mii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ^^ co do wiga nie mam zielonego pojęcia, kupiłam ją z nim. Na lalkowej grupie. ♥

      Usuń